TOIMITUSEHDOT

 

TILAAMINEN JA TUOTTEET

Verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja turvallista. Suurin osa valikoimastamme valmistetaan oman laatutarkkailumme alla sopimustehtaissamme. Tekemällä tilauksen verkkokaupassamme liityt asiakasrekisteriimme. Mikäli et halua meiltä jatkossa asiakasviestejä, voit poistua rekisteristä koska tahansa klikkaamalla asiakasviestissä olevaa ‘poistu rekisteristä’ linkkiä. Lisää tietoa asiakkuudesta rekisteriselosteessa.

TOIMITUSRAJOITE

Parantaaksemme tuotteidemme saatavuutta rajoitamme tilauskohtaista tuotemäärää siten, että yhdelle tilaukselle voit tilata kolme (3) mekkotuotetta. Mikäli tilauksella on useampia tuotteita, pyydämme sähköpostitse asiakasta tarkentamaan tilausta. Rajoitus koskee vain mekkotuotteita, ei asusteita ym.

Tilausten määrää ei ole rajoitettu.
Palautuskulu on tilauskohtainen. 

TOIMITUSAIKA

Suurin osa verkkokauppamme tuotteista on varastotuotteita joiden toimitusaika on yleensä 3-6 arkipäivää tilauksesta. Sesonkiaikana toimitusaika voi hieman poiketa ilmoitetusta suurten tilausmäärien vuoksi.  Kiitos ymmärryksestä!
Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin. Mikäli tilaamiesi tuotteiden suhteen ilmenee jokin poikkeama, otamme pikimmiten yhteyttä sähköpostitse.

Jälkitoimitustuote
Joissakin suosituissa mekkotuotteissa on jälkitoimitus-vaihtoehto jos ko. koko on tilapäisesti loppu mutta täydennyserä on tulossa lähiaikoina varastoon. Jälkitoimitukseen on varattava yleensä 2-4 viikon toimitusaika. Sesonkiaikana toimitusaika voi hieman poiketa ilmoitetusta suurten tilausmäärien vuoksi. Kiitos ymmärryksestä! Jos valitset jälkitoimitustuotteen, mainitse tilauksessasi aina juhlapäivä jolloin tarvitset mekon. 

VOINKO VAIHTAA TUOTTEEN? 

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin, kokoon tai kokonaan eri malliin, palauta aiemmin tilaamasi tuote palautusajan sisällä (14 vuorokautta) ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme.
Vaihto on ilmainen  yhden (1) kerran.
Verkkokaupan palautukset ja vaihdot tulee tehdä Postin kautta ja näin ollen vaihto tai palautus Zazabellan myymälöihin ei ole valitettavasti mahdollista. 

MITEN VOIN PALAUTTAA TILAUKSENI? 

Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus, poislukien mittatilaustuotteet sekä intiimituotteet, kuten silikoniliivit. (korvakorut, alusvaatteet, ym.). 

PALAUTUSKULU
Palautus on ilmainen, kun tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen on yli 100 euroa. Muussa tapauksessa vähennämme palautettavasta summasta palautusmaksun 9,90€ (10.4.2022). Palautuskulu on tilauskohtainen. 

Noutamatta jääneistä paketeista veloitamme kaksinkertaisen palautuskulun 19,80€/tilaus.

NÄIN PALAUTAT

Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa.
Olethan tarkka, mitä palautat!
Jos haluat palauttaa tuotteen reklamaationa laitathan palautuslomakkeeseen asiasta maininnan erikoistilanteesta, ettei se jää huomaamatta.

1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa.
2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen. Pyytämällä Postilta tosite asiakaspalautuksesta, jotta voimme selvittää asiaa katoamistapauksissa.

Huomiothan, että palautus tulee tehdä annettujen ohjeiden mukaisesti ja esimerkiksi vaihto tai palautus Zazabellan myymälään ei ole valitettavasti mahdollista. 

MAKSUN PALAUTUS

Käsittelemme palautuksesi nopeasti ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Klarna Checkout -maksupalvelun kautta.

Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksusumma palautetaan kortille/tilille.
Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Klarnalta.

Suosittelemme varaamaan noin 10 arkipäivää postin kulkua ja rahansiirtoa varten.

 

FRAKKIPAKETIN VUOKRAUS

FRAKKIPAKETTIIN KUULUU:
Frakkipakettimme sisältää frakkitakin, frakkihousut, frakkipaidan, paidan napit, kalvosinnapit, valkoisen frakkiliivin, valkoisen rusetin, valkoisen taskuliinan sekä pukupussin.
Frakkipaketin hintaan kuuluu myös pesulakustannukset, sekä Postin toimitus- ja palautuskulu. 

FRAKKIPAKETIN TOIMITUS
Toimitamme frakkipaketin lähempänä juhlapäivääsi.
Varaamme aikaa, jotta ehdimme vaihtamaan tuotteet eri kokoon, jos asiakkaan koko on muuttunut tai mittauksessa on tullut virhe.

FRAKKIPAKETTI TILAUS ON SITOVA
Sopimuspurku tapauksessa perimme 50% vuokrapaketin hinnasta. 

FRAKKIPAKETIN VAIHTO 
Jos tilattu koko ei ole sopiva, suosittelemme olemaan nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse (verkkokauppa@zazabella.fi).
Vaihto ei kuulu frakkipaketin hintaan ja vaihdosta veloitamme ylimääräisen postikulun 9,90€.

FRAKKIPAKETIN PALAUTUS
Paketin mukana tulee valmiiksi maksettu palautusosoitelappu.
Toimitus ja palautus sisältyy frakkipaketin hintaan.
Palautus tulee olla postin kuljetuksessa seitsemän päivän sisällä juhlapäivästäsi. Veloitamme jokaisesta myöhästyneestä vuorokaudesta 20€/ vuorokausi. 

FRAKKIPAKETIN LISÄTIEDOT
– Pesulakustannukset sisältyvät vuokrahintaan.
– Korjausompelu ei kuulu vuokrapuvun hintaan. Postitse toimitetulle vuokrapuvulle emme tee korjausta, emmekä salli että asiakas itse korjaa/korjauttaa pukua.
– Käytä vuokrattavia lakerikenkiä vain sisätiloissa.
– Emme tarjoa valkoisia käsineitä vuokralle, vain osto mahdollisuus. 
–  Frakkipaketti tulee olla postin kuljetuksessa palautuksena seitsemän päivän jälkeen juhlapäivästä. Myöhästyneistä tilauksista veloitamme lisämaksun 20€/vuorokausi. 

 

HUOLENPITOVELVOLLISUUS

Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta, tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan  tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua. 

Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.  

Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume- ja verenpainemittarit. Eli esim. puvun yhteydessä ostetuilla silikoniliiveillä ei ole palautusoikeutta. 

Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta. 

Varastotuotteet
Varastotuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.

Poikkeustuotteet
Kuluttajansuojalaissa määritetyillä poikkeustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, kuten intiimituotteilla (silikoniliivit, alusasut, korvakorut, ym.)

REKLAMAATIOT

Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä. Koska jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, ota virheen havaittuasi välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia tuotteen palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä. Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista, korjauttamista tai palautusta. Pidätämme oikeuden korjata tuote ensisijaisesti itse tai valita virheen korjaava taho. Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta.

Asiakaspalvelu: verkkokauppa@zazabella.fi

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen Klarna Checkout -maksujärjestelmä. Voit maksaa luotto- ja pankkikortilla, verkkomaksulla, tai Klarna AB:n laskulla tai erämaksulla. Lue lisää Maksutavoista.

ASIAKASREKISTERI JA TIETOTURVA

Asioimalla verkkokaupassamme liityt asiakasrekisteriimme josta voit erota koska tahansa. Verkkokauppamme on suojattu ja asiakastietosi ovat turvassa järjestelmässämme. Lisätietoa löydät tietosuojaselosteeta.

ASIAKASPALVELU

Verkkokaupan asiakaspalvelu toimii sähköpostitse arkisin. Viikonloppuina tai pyhäpäivinä esitettyihin kysymyksiin palaamme mahdollisimman pian seuraavina arkipäivinä.

Sähköposti: verkkokauppa@zazabella.fi.

VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT

Kotimaisena verkkokauppana olemme luotettava toimittaja ja käytämme vain 100% turvallisia maksutapoja. Käytössämme on turvallinen Klarna Checkout, jonka kautta voit tehtä ostoksia niin pankki- ja luottokortilla kuin laskulle tai voit maksaa tilaustasi itsellesi sopivissa erissä.

Pankki- ja luottokortit
Pankki- tai luottokorttimaksu suoritetaan tilauksen vahvistuksen yhteydessä Klarna Checkoutin kautta. Jos tallennat tietosi, on ostoksien tekeminen seuraavalla kerralla vielä sujuvampaa. Valitessasi kassalla Korttimaksun Sinut ohjataan uudelle sivulle, josta löytyy lomake korttitiedoille. Kortilla maksamista varten tarvitset korttinumeron ja CVV-turvakoodisi. Paketti lähetetään asiakkaalle 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on suoritettu. Poikkeustapauksena ovat erityiset tilaustuotteet, joiden kohdalla noudatetaan tuotesivulla ilmoitettua arvioitua toimitusaikaa.

Verkkomaksu
Voit valita kassalla myös Verkkomaksun, mikäli tahdot maksaa tilauksesi oman verkkopankkisi kautta. Zazabella.fi verkkokaupassa voit maksaa seuraavien pankkien kautta, omilla verkkopankkitunnuksillasi: Danske Bank, Nordea, Aktia, Osuuspankki, Säästöpankki ja S-pankki. Paketti lähetetään asiakkaalle 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on suoritettu. Poikkeustapauksena ovat erityiset tilaustuotteet, joiden kohdalla noudatetaan tuotesivulla ilmoitettua arvioitua toimitusaikaa. 

Valitse maksutavaksi Klarna Lasku niin maksat kätevästi vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi! Klarna Laskulla on 14 päivää maksuaikaa. Lasku aktivoituu, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti lähetetään Sinulle. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna AB tekee automaattisen sisäisen tarkistuksen henkilötunnuksesi perusteella. Henkilötunnusta verrataan myös osoitteeseen, jossa olet kirjoilla oikean henkilöllisyyden takaamiseksi. Tämän vuoksi jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä olet kirjoilla, täytyy sinun ilmoittaa toinen toimitusosoite. Kassalta löytyy lisäkenttä tätä varten.

Valitsemalla maksutavaksi erämaksun voit jakaa maksusi jopa 36 kuukaudelle! Erämaksulla maksat alkaen 9,00€/kk, ja voit milloin tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan. Yhteistyökumppanimme Klarna AB hoitaa tilisi. Tilauksesi yhteydessä saat tilauserittelyn, mutta varsinaisen laskun saat myöhemmin Klarna AB:n toimesta.
Kun valitset maksutavaksi Klarna Tilin, Klarna AB tekee automaattisen sisäisen tarkistuksen henkilötunnuksesi perusteella. Henkilötunnusta verrataan myös osoitteeseen, jossa olet kirjoilla oikean henkilöllisyyden takaamiseksi. Tämän vuoksi jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä olet kirjoilla, täytyy sinun ilmoittaa toinen toimitusosoite. Kassalta löytyy lisäkenttä tätä varten.
Ensimmäistä kertaa Klarna Tilin avulla tilattuasi saat Klarna AB:lta tilisopimuksen. Kun olet lähettänyt takaisin allekirjoitetun tilisopimuksen, lähettää Klarna AB sinulle laskun seuraavassa kuussa. Tarkempaa tietoa Klarnan Erämaksusta löydät täältä. Tarkemmat erämaksun ehdot löydät kassalla valitessasi maksutavaksi Joustavan erämaksun.

Kysyttävää tai epäselvyyksiä laskutuksessa?
Voit soittaa Klarna AB:lle puh. 09 – 425 997 71 arkipäivisin kello 09.00-17.00. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse info@klarna.fi

MYYMÄLÖIDEN MAKSUTAVAT

  • käteinen
  • suomalaiset pankkikortit
  • luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard
  • osamaksu (tuotteet luovutetaan kun koko maksu on suoritettu)
  • HUOM. Klarna Lasku ja Klarna Tili ovat ainoastaan verkkokaupan maksutap