ASIAKASPALAUTUS
PALAUTUSOIKEUS
Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus, poislukien mittatilaustuotteet sekä intiimituotteet (korvakorut, alusvaatteet, ym.).
PALAUTUSKULU
Palautus on ilmainen, kun tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen on yli 100 euroa. Muussa tapauksessa vähennämme palautettavasta summasta palautusmaksun 9,90€ (10.4.2022). Palautuskulu on tilauskohtainen.
Vaihto toiseen kokoon tai tuotteeseen on mahdollista saatavuustilanteen rajoissa.
Vaihto on ilmainen.
Vaihtopuvulle tulee tehdä kokonaan uusi tilaus verkkokaupan kautta.
Uuden tilauksen lisätietoihin kirjoitetaan maininta vaihtopuvusta, sekä alkuperäisen tilauksen tilausnumero.
Alkuperäisen tilauksen tuotteet tulee palauttaa 14 vuorokauden sisällä.
Palautuksesta ei veloiteta palautuskulua, jos vaihtopuvulle on tehty uusi tilaus palautusajan sisällä (14 vuorokautta).
Noutamatta jääneistä paketeista veloitamme kaksinkertaisen palautuskulun 19,80€/tilaus.
HUOLENPITOVELVOLLISUUS
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta, tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua.
Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.
Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume- ja verenpainemittarit.
Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.
Varastotuotteet
Varastotuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.
Tilaustuote ja ennakkotilaustuote
Erikseen asiasta varten tilattavilla tilaustuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus, mutta ei palautusoikeutta. Vaihdon voi tehdä toiseen tuotteeseen tai avoimeen lahjakorttiin. Kiitos ymmärryksestä!
Mittatilaustuote
Mittatilaustuotteet valmistetaan käsityönä asiakasta varten ja niiden toimitusaika on määritetty tuotetiedoissa. Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (kuluttajansuojalaki 16§). Valmiskokoon teetetyille mittatilaustuotteille tarjoamme kuitenkin vaihto-oikeuden toiseen tuotteeseen tai avoimeen lahjakorttiin. Omilla mitoilla tilattua ja valmistettua tuotetta ei voida vaihtaa eikä palauttaa.
Poikkeustuotteet
Kuluttajansuojalaissa määritetyillä poikkeustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, kuten intiimituotteilla (alusasut, korvakorut, ym.)
NÄIN PALAUTAT
Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa.
1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa.
2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen.Pyytämällä Postilta tosite asiakaspalautuksesta, jotta voimme selvittää asiaa katoamistapauksissa.
4. Kiinnitä paketin päälle paketin mukana tullut palautus-prinetti.
5. Palauta paketti Postille, joka toimittaa lähetyksen takaisin meille.
Sopimusnumero: 619980
Kauppanimi: Zazabella Fashions
Palautusosoite: Zazabella Fashions Jännekatu 2-4 20760 Piispanristi (Kaarina)
MAKSUN PALAUTUS
Käsittelemme palautuksesi nopeasti ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Klarna Checkout -maksupalvelun kautta.
Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan kortille/tilille. Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Klarnalta.
Mikäli tilauksesi loppusumma palautuksen jälkeenkin jää yli 100€, ei palautuksesta tule sinulle mitään lisäkuluja. Mikäli tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen jää alle 100 euroon, lisäämme tilauksellesi palautuskulun 9,90€ ja se vähennetään palautettavasta summasta. Palautuskulu on tilauskohtainen. Noutamatta jääneistä paketeista veloitamme kaksinkertaisen palautuskulun 19,80€/tilaus.
Suosittelemme varaamaan noin 10 arkipäivää postin kulkua ja rahansiirtoa varten.
REKLAMAATIOT
Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä. Koska jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, ota virheen havaittuasi välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia tuotteen palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä. Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista,korjauttamista tai palautusta. Pidätämme oikeuden korjata tuote ensisijaisesti itse tai valita virheen korjaava taho. Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta.
Asiakaspalvelu: verkkokauppa@zazabella.fi