PALAUTUSOIKEUS

Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus, poislukien mittatilaustuotteet sekä intiimituotteet (korvakorut, alusvaatteet, ym.). 

PALAUTUSKULU  Palautus on ilmainen, kun tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen on yli 100 euroa. Muussa tapauksessa vähennämme palautettavasta summasta palautusmaksun 7,90€ (3.7.2017). Palautuskulu on tilauskohtainen ja palautuskulu veloitetaan myös noutamatta jääneistä paketeista. 

HUOLENPITOVELVOLLISUUS

Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta, tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan  tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua. 

Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.  

Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume- ja verenpainemittarit.

Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta. 

Varastotuotteet Varastotuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. 

Tilaustuote ja ennakkotilaustuote Erikseen asiasta varten tilattavilla tilaustuotteilla on 14 vuorokauden vaihto-oikeus, mutta ei palautusoikeutta. Vaihdon voi tehdä toiseen tuotteeseen tai avoimeen lahjakorttiin. Kiitos ymmärryksestä! 

Mittatilaustuote Mittatilaustuotteet valmistetaan käsityönä asiakasta varten ja niiden toimitusaika on määritetty tuotetiedoissa. Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (kuluttajansuojalaki 16§). Valmiskokoon teetetyille mittatilaustuotteille tarjoamme kuitenkin vaihto-oikeuden toiseen tuotteeseen tai avoimeen lahjakorttiin. Omilla mitoilla tilattua ja valmistettua tuotetta ei voida vaihtaa eikä palauttaa. 

Poikkeustuotteet Kuluttajansuojalaissa määritetyillä poikkeustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, kuten intiimituotteilla (alusasut, korvakorut, ym.) 

NÄIN PALAUTAT

Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa.

1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa. 2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista. 3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen.Pyytämällä Postilta tosite asiakaspalautuksesta, jotta voimme selvittää asiaa katoamistapauksissa. 4. Jätä palautus ASIAKASPALAUTUKSENA lähimpään postin toimipisteeseen. Sinun ei pidä maksaa palautusta postissa, voit ilmoittaa sopimusnumeromme 619980 tai kauppanimen Zazabella Fashions. 

Sopimusnumero: 619980  Kauppanimi: Zazabella Fashions

Palautusosoite: Zazabella Fashions Jännekatu 2-4 20760 Piispanristi (Kaarina)

MAKSUN PALAUTUS

Käsittelemme palautuksesi nopeasti ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Klarna Checkout -maksupalvelun kautta.

Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan kortille/tilille. Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Klarnalta.

Mikäli tilauksesi loppusumma palautuksen jälkeenkin jää yli 100€, ei palautuksesta tule sinulle mitään lisäkuluja. Mikäli tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen jää alle 100 euroon, lisäämme tilauksellesi palautuskulun 7,90€ ja se vähennetään palautettavasta summasta. Palautuskulu on tilauskohtainen.

Suosittelemme varaamaan noin 10 arkipäivää postin kulkua ja rahansiirtoa varten. 

REKLAMAATIOT

Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä. Koska jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, ota virheen havaittuasi välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia tuotteen palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä. Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista,korjauttamista tai palautusta. Pidätämme oikeuden korjata tuote ensisijaisesti itse tai valita virheen korjaava taho. Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta. 

Asiakaspalvelu: verkkokauppa[a]zazabella.fi

  • Arvostelut1